otrdiena, 2012. gada 23. oktobris

Bim Bima dziesma jeb veltījums nometnei Teika' 12



1.pants
Es esmu Bim Bims,
Tā visi mani sauc,
Šai pasaulē man draugu daudz.
Un arī Teikā, kur mani soļi skan,
Vēlos visus bērnus uzrunāt.

Lai ir jauki visiem vasarā,
Lai neparastas lietas padomā.
Un plašu soli šodien man līdzi nāc,
Lai lielā veiksme iekrīt Tev kabatās.

Lai ir jauki visiem vasarā,
Lai neparastas lietas padomā.
Un plašu soli šodien man līdzi nāc,
Lai lielā veiksme iekrīt Tev kabatās.

Piedz.
Hei, hei, hei,
Hei, sveiki nometnē,
Jūs tagad redzat, jūs tagad redzat
Varoņi kā rodas,
Laiks saņemties un pieslēgties.

Hei, sveiki nometnē,
Jūs tagad redzat, Jūs tagad redzat,
Ka brīnumi tik tagad sāksies,
Laiks saņemties un pieslēgties!

2.pants
Tur, kur zaļās pļavas un kalnu pakājes,
Tur katru dienu sastopamais es.
Tur strautu ūdens mani atveldzē
Un draugos esmu ar antilopēm.

Lai ir jauki visiem vasarā,
Lai neparastas lietas padomā.
Un plašu soli šodien man līdzi nāc,
Lai lielā veiksme iekrīt Tev kabatās.
Lai ir jauki visiem vasarā,
Lai neparastas lietas padomā.
Un plašu soli šodien man līdzi nāc,
Lai lielā veiksme iekrīt Tev kabatās.

Piedz.
Hei, hei, hei,
Hei, sveiki nometnē,
Jūs tagad redzat, jūs tagad redzat
Varoņi kā rodas,
Laiks saņemties un pieslēgties.

Hei, sveiki nometnē,
Jūs tagad redzat, Jūs tagad redzat,
Ka brīnumi tik tagad sāksies,
Laiks saņemties un pieslēgties!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru