otrdiena, 2012. gada 13. novembris

Sapnis par laimi



Mans sapnis ir par laiku,
Kura nav.
Un bitēm, kuras starp ziediem trauc.
Mans sapnis ir par trolejbusiem,
Kas sastrēgumos brauc
Un putniem, kas parkā sauc.

Mans sapnis ir par smaidu,
Kas tavās lūpās mirdz.
Un mīlestību, kad satraukta ir sirds.
Mans sapnis ir par lāsēm,
Kas zemes velvē krīt
Un varavīksni, kurā atmirdz rīts.

Tik sapnis mans par laimi vien, tā skriet,
Un dūjām baltām laime iet.
Bezdibenī, ellē velni dzied,
Tik nevajag tiem akli līdzi skriet.

Un aiziet mirkļi mūžībā, tā šķiet,
Un nejūties vairs vakardienas bieds.
Lauvmutīšu ziedos saules riets,
Vienu kvēlu zvaigzni man sniedz.

Mans sapnis ir par dzīvi,
Kura skrien.
Un augumu tavu,
Kam pieskarties tik vien.
Mans sapnis ir par modernismu,
Klasikā kas snauž
Un kokiem, kas zaļumā auž.

Mans sapnis ir par soļiem,
Kuri klaudz.
Un pupām, kuras debesīs trauc.
Mans sapnis ir par baloniem,
Kas pār Rīgu brauc
Un mākoņiem, kas citās debesīs sauc.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru