pirmdiena, 2017. gada 6. februāris

Super (teksts no manas dziesmas)

Es šodien satiku tevi,
Kad braucu trolejbusā.
Savu smaidu tu man devi,
Kad apstājāmies pieturā.

Diemžēl tev bij’ jākāpj ārā,
Bet mans skatiens tevi lūdza:
“Paliec pie manis, mīļotā!”...
Trolejbuss durvis jau aizvēra.

Tu biji super, super!
Tavs izskats mani apbūra.
Ja vēl tev kājās Levis ģinsi,
Tad kļūst dzīve saldāka.
Vienu, super, super smaidu
Tu man vēltīji.
Tu zināji, ka es to gaidu,
Bet tomēr projām aizgāji.

Pagājuši daudzi gadi
Un man cita mīļotā.
Atkal es braucu trolejbusā
Un tevi ieraugu.

Tu vēl joprojām man uzsmaidi,
Manu smaidu pretī gaidi.
Bet es nevaru tev to sniegt,
Jo es neesmu vairs viens.

Tu biji super, super!
Tavs izskats mani apbūra.
Ja vēl tev kājās Levis ģinsi,
Tad kļūst dzīve saldāka.
Vienu, super, super smaidu
Tu man vēltīji.
Tu zināji, ka es to gaidu,
Bet tomēr projām aizgāji.

Ko man darīt, ko tev teikt?
Nevaru tev smaidu sniegt.
Saproti, starp mums viss beidzies,
Tāpēc, lūdzu, projām dodies.

Izkāp savā pieturā,
Piedod, vairs ne man vienīgā.
Reiz tev izdevība bija,
Abu sirdis sadalīja.

Tu biji super, super!
Tavs izskats mani apbūra.
Ja vēl tev kājās Levis ģinsi,
Tad kļūst dzīve saldāka.
Vienu, super, super smaidu
Tu man vēltīji.
Tu zināji, ka es to gaidu,
Bet tomēr projām aizgāji.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru