pirmdiena, 2017. gada 30. janvāris

Ir laiks

Klāt jauna diena,
Visapkārt sniegs,
Viss ir balts
Un mani pārņem miers.
Es veros tālē vai esi jau
Gatava man līdzi traukt.

Ir laiks mums pāri kupenām doties,
Tur, kur kalni balti mīt.
Un zini, ka nevar tas neizdoties,
Mūsu laime, kur sniegpārslas krīt.

Snieg balts sniegs un pārslas krīt,
Mūsu dzīve uz priekšu rit.
Mūsu sirdis pilnas no laimes,
Tā aizslīd tālu, un aiznes to vējš.

Ir laiks mums pāri kupenām doties,
Tur, kur kalni balti mīt.
Un zini, ka nevar tas neizdoties,
Mūsu laime, kur sniegpārslas krīt.

Ak, laimīga tu, ak, laimīgs es,
Prieku mums abiem atnes vējš.
Līdzi paņemt, aizpūst spējš.
Es iešu tam līdzi tik Tevis dēļ.

Ir laiks mums pāri kupenām doties,
Tur, kur kalni balti mīt.
Un zini, ka nevar tas neizdoties,
Mūsu laime, kur sniegpārslas krīt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru