sestdiena, 2014. gada 8. novembris

Balāde (iz padsmitnieka gadu dzejoļiem)


Jau paskaties pie debesīm
Spožas zvaigznes spīd.
Jel ieklausies,
Ko vēlas tās tev pasacīt.
Ej tām līdz, tās tevi aizvedīs,
Tur, kur laime mīt,
Un, varbūt, tad spēsi tu
Man uzsmaidīt.

Kā mirdzoša zvaigzne
Tu roku sniedzi maan.
Tavi vārdi
Tik sudrabaini skan.
Tavi mati zeltaini plīv,
Es tevi mīlu -
Kā tev to pasacīt.

Jel ieklausies manī
Kā vārdi pār lūpām birst.
Ko lai tagad dara,
Jo mūsu pavediens irst?
Lūdzu, neej projām,
Lūdzu, atgriezies!
Apturi laiku, kamēr tas
Nav izbeidzies.

Trīs vārdi - Vārdi, kas skan,
Vai tu tos teici man?
Tie ir kā cīruļa traļļi
Un lakstīgalas dziesma.
Šie vārdi tik brīnišķi skan,
Es zinu - tu tos teici man.
Šie trīs vārdi - vārdi, kas skan,
"Es tevi mīlu!" - tu teici man.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru