pirmdiena, 2020. gada 3. februāris

Meklējot svarīgo


Es meklēju spēku rīta vējā,
Kas, pieturā stāvot, sitas sejā.
Pilsētas duna kā straujā dejā
Te ceļ gaisā, te nes lejā.

Es meklēju košumu agri plaukušos ziedos,
Kas pavasara gaidās vietām sāk ziedēt.
Pelēkā ikdiena kā smogs mūs biedē,
Kā lai savas šaubas kliedē?

Es meklēju prieku putnu sparā,
Kas vītero ikvienā pagalma malā.
Kvēlo vaigi agrā rīta salā -
Ziema tomēr vēl nav galā.

Es meklēju atbildes tavās sapņainajās acīs,
Vai tās mani saprast pratīs?
Neizteiktie vārdi vārtrūmē dzīvo,
Ieturot savu stilu brīvo.

Es meklēju noskaņu jūras viļņu šalkās,
Pret krastu tie putaini balti traucas.
Pērnās vasaras nerimstošās alkas
Kā viļņi veļas straujas un jaukas.

Es meklēju graciozitāti pilsētas torņos,
Kur gaiļi stalti sēž zelta troņos.
Starp laternām uz tilta Daugavā veros,
Saullēktu un saulrietu sagaidīt cerot.

Es meklēju laiku pilsētas pulksteņos,
Ik stundu tie iezvana mērķus precīzos.
Nokavētos mirkļus neviens jau tev neatdos,
Palaižot garām, varam palikt zaudētājos.

Es skaitu mūsu noietos soļus,
Ik brīdi te izlec kas nelabojams.
Lai laimīgi kļūtu, sviežam lieko projām,

Lai paliek viss, ko izsapņojām!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru