piektdiena, 2015. gada 13. novembris

Mēs būsim tā, tikai tā (spēles ar dziesmu nosaukumiem)

Mēs būsim tā, Tikai tā
Trīs zvaigznes mazajām sirsniņām.
No četriem novadiem austi,
Vidū pašai dzīvībai,
Lai kas arī nenotiktu.

Tu esi  Latvija.
Ja tu man esi
Kā tanī senā dziesmā
Princesīte un ķiršu lietus,
Saule riet un mīlestība nepāriet.

Vēl ir laiks.
Tu izvēlējies palikt.
Tava sirds ir tavas mājas.
Būtu tā vērts -
Dāvana Latvijai sirds – silta sirds.

Mazā bilžu rāmītī
Slēdz mani atmiņās
Ar skaistām frāzēm
Tikai runājiet.

Zibsnīs zvaigznes aiz Daugavas
Kad lietus pārstās līt,
Aiz Daugavas vara dārzā
Notiksies, kam jānotiek.

Dzimtā valoda.
Vēstule no tāluma.
Pēdējā pietura šonakt
Pilsētā, kur piedzimst vējš.

Mēs pārtiekam viens no otra,
Tā man iet.
Mūsu laiks.
Sirdij jau nevajag skaitu.

Tu iededzies par Latviju.
Iedomājies, kā tas būtu
Cēsu pils parkā
Lūgums, sirdspuksti, zieds.

Kas esi tu
Rāzna, Daugaviņa?
Ogres romance –
Atziedi dvēsele!

Ir tāda zeme. Svētvakars.
Zied ievas Siguldā.
Ejot cauri rudziem
Soļi, zelta sirds.

Uz priekšu Kurzeme ar vēju!
Pie jūras dzīve mana.
Vienu saules rietu,
Es ilgi klusēju.

Liekot roku uz sirds
Skaidra valoda,
Karsta mana jauna dziesma,
Maldugunis – dziesmiņa par dzīvi.

Putni bez spārniem pār Gauju
Maldugunis dzēšot.
Atgriešanās kopā.
Pieklauvē, teic, kur zeme tā.

Ai, māte Latgale,
Piekūns skrien debesīs.
Kurzemes krasts, Vidzemes krasts
Mans dzimtais novads.
Es dziedāšu par tevi tēvu zeme –
Nekur nav tik labi kā mājās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru